Over ons

Het Masters netwerk, bestaande uit de labels “Masters in Accounting” , “Masters in Payroll & HR” en “Masters in Payrolling” is een organisatie met een landelijk netwerk van professionele dienstverleners in het accountancy domein.

De organisatie is opgericht door Jos Achterberg, die al het grootste deel van zijn professionele carrière op het snijvlak van ICT en HR/Payroll en accountancy werkzaam is.

Ook heeft hij een aantal jaren een accountantskantoor geleid. Daarna was hij als e-HRM expert en projectmanager verantwoordelijk voor vele aanbestedingen en implementaties van e-HRM systemen.

Over Masters in Payroll

‘MASTERS’

Zo noemen wij onze accountancy- en HR en payroll professionals.

Onze Masters ondersteunen MKB-organisaties in de volle breedte op financieel, fiscaal én personeel gebied.

Onze masters leveren oplossingen met het modernste e-HRM platform met:

  • Salarisadministratie voor alle branches, alle CAO’s, profit en not-for-profit
  • Digitale loonstroken, LH-aangiften en alle wettelijke verplichtingen
  • Digitaal personeelsdossier en veel rapportages
  • App voor mobiele telefoon en tablet
  • 24/7 en online beschikbaar, alleen een internet browser nodig

Optioneel:

  • Personeelsadministratie (verstrekkingen, leaseauto’s, arbeidsverleden, opleidingen)
  • Verlofadministratie (digitaal aanvragen van verlof, verlofrechten bijhouden)
  • Verzuimadministratie, inclusief casemanagement
  • Functioneren en Beoordelen / Performance Management
  • Personeelsplanning
  • Portal technologie
  • Digitaal ondertekenen
hr professional

Service op maat

Onze HR en payroll professionals stemmen hun dienstverlening naadloos af op de behoeften van jouw organisatie. Jij bepaalt namelijk zelf welke activiteiten jij zelf uitvoert en welke je laat uitvoeren door jouw Master.

Bovendien kunnen onze HR en payroll professionals je ondersteunen en adviseren bij:

  • het opzetten van personeelsbeleid en personeelshandleiding
  • werving en selectie
  • het opzetten van beloningsbeleid
  • functioneren & beoordelen
  • arbeidsconflicten (mediation of juridisch advies)

Inkoopvoordelen

Bovendien kan je meedoen in onze inkoopprogramma’s voor auto-mobiliteit en verzekeringen (Beroepsaansprakelijkheid, Arbeidsongeschiktheid, Verzuim, Ziektekosten).

Dat levert je al snel honderden euro’s besparing per jaar op.

Zo zien wij de toekomst

Ondernemers zullen zich meer en meer gaan toeleggen op hun core business om meer onderscheid te kunnen maken en meer succesvol te zijn.

Wet- en regelgeving wordt, ondanks alle toezeggingen, jaar op jaar complexer;

De meeste medewerkers (2015: al meer dan 68%) vinden het belangrijk om zelf hun HR zaken te kunnen regelen. Dat aantal gaat de komende jaren alleen maar verder toenemen;

Goede apps voor smartphone en tablets worden erg belangrijk omdat de meeste medewerkers tijd en plaats onafhankelijk hun loonstrook willen inzien, verlof willen aanvragen, enzovoort;

Heel veel werkgevers (2015: > 56%) bieden nu al hun werknemers deze mogelijkheden aan.

Enthousiast geworden?

Bekijk alle functionaliteiten of vraag meer informatie aan.